Vår leveranspolicy är utformad för att förklara för dig som kund hur vi tillhandahåller den behandlingstjänst som erbjuds på vår webbplats.

[1] Webbplatsen uk-eta.com är en privat, tredje parts databehandlingsbyrå för ETA-ansökningar och den är inte på något sätt ansluten till Förenade kungarikets regering.

[2] Tjänster som tillhandahålls är följande:

  • Datainmatning och bearbetning av ETA-ansökningar.
  • Behandling och statusuppdatering samma dag.
  • Bekräftelse av resetillstånd via e-post
  • Uppdatering av ansökningsinformation och statuskontroll i 2 år från det att ETA har mottagits.
  • 24/7 ETA kundtjänst via e-post och telefon.
[3] uk-eta.com garanterar inte att ansökningar kommer att godkännas, vi behandlar endast kundens ansökningsdata och integrerar dem i ETA Home Office-systemet.

[4] Kunden är ansvarig för att tillhandahålla giltig och korrekt ansökningsinformation, uk-eta.com ansvarar inte för eventuella avvisade ansökningar på grund av icke giltig eller felaktig information som lämnats av kunden.

[5] När ansökningsuppgifterna har lämnats in har uk-eta.com 24 timmar på sig att behandla ansökan och ge kunden en statusuppdatering. Inga serviceanspråk accepteras för icke levererade bekräftelsedokument för resetillstånd inom 24 timmar efter det att kunden har skickat in informationen. Kunden har rätt att göra anspråk om han eller hon inte har fått någon bekräftelse eller statusuppdatering efter 24 timmar.

[6] Ansökningar kan av flera skäl läggas på is av Home Office, i dessa fall kommer en kundtjänstmedarbetare att kontakta kunden för att samordna en möjlig lösning. Samma sak gäller om ansökan avslås.

[7] De tjänster som tillhandahålls här avser inlämning av ETA-ansökningar. Kostnaden för att behandla ansökningar inkluderar alla serviceavgifter (upp till 100 USD), som är beroende av var den sökande befinner sig. Vi är inte anslutna till den brittiska regeringen, Home Office eller UKVI. Behandlingsavgiften inkluderar £ 10 som ska betalas till UKVI för utfärdande av ditt ETA. Du kan ansöka direkt via https://apply-for-an-eta.homeoffice.gov.uk/how-to-apply. Genom att köpa våra tjänster samtycker kunden till att betala en serviceavgift för datainmatning och assistanstjänstavgift som inkluderar den obligatoriska avgiften på 10 £ som uk-eta.com betalar för hans / hennes räkning till Home Office eller UK Visas and Immigration för ETA-systemavgiften.

[8] Kunden ger också uttryckligt tillstånd att låta uk-eta.com hantera hans/hennes ansökningsdata och ansöka för hans/hennes räkning till Home Office ETA-system. I enlighet med vår integritetspolicy och den brittiska regeringens integritetspolicy avseende UK ETA på: https: //www.gov.uk/government/publications/electronic-travel-authorisation-eta-privacy-information-notice

[9] Kunden intygar att han/hon har rätt och laglig behörighet att betala med det angivna kredit- eller betalkortet. uk-eta.com kommer att debitera det inlämnade kreditkortet en total avgift och ska inte hållas ansvarig för någon olaglig användning av kreditinformation som lämnats av kunden.

När vår bearbetningstjänst samma dag är klar, vilket inkluderar helger och helgdagar, levererar vi produkten till dig endast via e-post.

Vi rekommenderar starkt att du lägger till vår e-postadress support@uk-eta.com i din vita lista för att säkerställa att vår e-post inte avvisas på grund av en överfylld inkorg.

PDF-filer kan läsas med hjälp av Adobe Reader som är gratis att ladda ner

Om du har några frågor angående vår leveranspolicy, vänligen kontakta oss via e-post på support@uk-eta.com. Vi kommer att svara inom 24 timmar.

Vår Bearbetningstjänst anses levererad till dig när den skickats via e-post. Vi rekommenderar att du tar med dig en utskriven kopia av ditt resetillstånd eftersom vissa flygbolag kan vilja se en kopia av det vid incheckningen.